Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Divatblog

 

                            Itt a nyár, hol a stílus?

                                                                  A mai témánk a nyári divatunintelligencia.

 

 
 
A mai témánk a nyári divatunintelligencia. Hogy mit is jelent ez?
Nagyjából annyit, mint egész évben, viszont a nyári szót azért érdemes kiemelni, mert ilyenkor kerülnek szemünk elé az olyan önkritikátlan felépítések, melyek főszereplői a kivillanó háj, az izzadt póló, a kezeletlen sarkak és lábujjkörmök, a tavalyi rongyossá mosott, de még mindig trendinek gondolt topok, de az állandó visszásságokat se hagyjuk ki: a kínais tucatdarabokat, a sugarbirdre hajazó éktelenül felszínes trendivagyok-szetteket, vagy az "öltözz színesen, mintákkal teleaggatva"-féle, görcsös nullkompozíciókat.
 
Hogy mi is ezekkel a gond? Vegyük sorra!
 
1. Kivillanó háj
Annyira már bizonyára kiismertetek, kedves Geekly Chic -követők, hogy egyik fő erényem a tolerancia.
Nem nézek le senkit testalkata miatt, sőt, nagyon kedvelem a plus size blogokat, s alapvetőnek tartom, hogy kortól, testalkattól függetlenül lehet stílusos az ember.
Ezek tények.
Az viszont már fölöttébb lesúlytó tud lenni, ha a többletkilókkal rendelkező egyén úgy öltözködik, ahogyan az S-es méret képviselői. Rövid pólókat, topokat húz, feneket nem takaró leggingsben vagy szoknyában és shortban villant.
Ezek a lányok nincsenek tisztában önmagukkal, s nem képesek elfogadni testalkatukat.
Magukra erőltetik a talmi testképet, s ezért folyton gúnyos, fújjolgó tekintetekkel fognak találkozni, melynek eredményeképpen önbizalmuk még inkább csökkenni fog.
Geekly Chic javaslat: Nem vagyok stílusszakértő, viszont mindenképpen ajánlom, hogy a nagyobb mérettel rendelkező hölgyek ne próbáljanak a piszkafa sztárokra hasonlítani, mert az eredmény minden bizonnyal borzasztó lesz. Kérdezzenek meg stylistokat, vagy ami a legegyszerűbb: kövessenek plus size divatblogokat, melyek bloggereitől akár egyéni tanácsokat is kérdehetnek. Magyar viszonylatban a Plus Size Life nevű blogot tudom ajánlani.
 
2. Igénytelenség
A nyár beköszöntével az ember lánya ledobja hosszú nadrágjait, pulóvereit, s csizmáról szandára vált.
Mindennapi rutinja gyakorta sodorja tömegközlekedési járművekre, rohangál, s közben számos emberrel érintkezik. A hőségben gyakran megizzad, ezt sajnos nemigen tudja elkerülni. Ugyanakkor, jobb esetben a sietségnek betudhatóan, rosszabb esetben az ignytelenség okán előfordul, hogy félszőrös lábbal, kezeletlen lábujjkörömmel, neadjisten’ sarokkal lép ki az utcára. Ez az egyik legvisszásabb tényező, mely létezik.
Lehetsz akármennyire divatőrült és stílusos, ha igénytelen vagy, semmit nem ér.
Rebellive javaslat: Reggel, indulás szánj pár percet arra, hogy végigmustrálod magad, tetőtől talpig! Minden esetben legyen nálad a nesszeszered, melyből ne hagyd ki a deót, sőt, egy borotvát is mellébiggyeszthetsz, ki tudja-alapon. Egy sötétebb felsőt dobj be a táskádba, melyet magadra ölthetsz, ha éppen megizzadtál volna.
 
3. "Ó, jó lesz ez még idén is!"
Nem, valószínűleg nem lesz jó. Mindenki gardróbjában vannak ugyan olyan öröknek gondolt darabok, melyeket fel-felvesz nyaranta. Nem is az ilyesmikkel van a baj. De mint a szervezetednek, a ruhatáradnak is szüksége van a meleg évad beköszöntével a frissülésre.
A nyári darabok igencsak igénybe vannak véve, kifakulnak, elhasználódnak. Attól még, mert idén is láttál hasonlót egy trendi lányon, nem kell a te kopott darabod elővenned. Maradjon csak meg szép emléknek!
Rebellive javaslat: Frissülj, frissülj, frissülj!
 
4. Kínais tucatdarabok
Félpénzen vett közbakik. Ezzel tudnám jellemezni a kínais daraboknak nevezett, alacsony kvalitású termékeket. A félpénz olykor idézőjeles, mert a kínai termékek gyakran feljebb tolják áraikat, mint egy-két high street üzlet, nem egy példát láttam már erre.
Tény, hogy fejlődnek néhány ponton, loholnak az "éppentrendi" után, előfordul, hogy ki tudsz halászni pár értelmes darabot, de az abból való gardróbtöltés korántsem ajánlott.
Ugyanide veszem a Sugarbirdös, immáron számomra már csak vicckategóriába sorolt felszínes diszkódarabokat. Nem szeretnék mélyebben belemenni, mert említésre sem méltóak, annyit mondok a 4. pont Rebellive javaslataként, hogy figyelnünk kell tágra nyitott szemmel a külföldi street fashion oldalakat! Tudd, mi áll jól, tudd, mit hordasz szívesen, ismerd magad, s ennek fejében halássz tippeket az arra érdemes divatoldalakról!
 

              Vízum a minimálból a francia sikkbe..

                                                                 ..., azaz Sármán Nóra kollekciót készít

Hogy van élet a minden bizonnyal jó szándékkal létrehozott, ám annál butácskábban prezentált Divatkreátor* után – gondoljunk csak a közhelyes pink színhasználatra, a vendégkommentátorok szedett-vetettségére, vagy Görög Zita kisiskolásan bemagolt monológjaira – mi sem bizonyítja jobban, mint Sármán Nóra első kapszulakollekciójának létrejötte, melynek kampány és lookbook fotói** pár nap alatt ellepték a közösségi oldalak felületeit. A kollekció elméletileg a Coin áruházban debütál, s hogy miért csak elméletileg, arról a vezetőséget lenne érdemes faggatni, mely a tehetségkutató műsor kezdetekor fűt-fát ígért a hatalmas reklámért cserébe, de azokat még mindig nem váltotta be.

Leszámítva ezt az apró logisztikai problémát, Sármán Nóra töretlenül optimista a maga aranyos, cincogó attitűdjében, mely azonnal levett a lábamról mikor a múlthét hétfőjén meglátogattam budai otthonában, ahol édesanyjával és egy igen tetemes mennyiségű Szőke Gábor Miklós relikvia között él.
Személye elbűvölő vagy sem, nézzék el számomra ezt a költői túlzást: hazánkban szinte egyedülálló módon nem él vissza vele, azaz szakmai rátermettségét nem a túlkomponált sajtóanyagok, hanem a szobájában kiállított munkák igazolják – azok a fekete-fehér ruhadarabok, melyek már az első ránézésre egy a hazánkban friss stílust képviselnek: átmenetet a geometria birodalmából a francia sikk világába.

Sosem törekedtem arra, hogy tudatosan építsek fel egy stílust. Mindig is úgy gondoltam, hogy ezt nem szabad erőltetni, ennek magától kell jönnie, hiszen vannak olyan áramlatok, amik a levegőben vannak.” – reflektál Nóra az inspirációt szaglászó kérdésemre, s egyben definiálja a jó divattervező fogalmát.
A jó divattervező jelenleg egy rátermett szociológus és mesterember keveréke, hiszen a jelenkor nőjének vágyai és igényei az éterben keringenek, szabadon; pusztán jó érzék, szociológiai fogékonyság szükséges ahhoz, hogy az illető ráharapjon a megalkotandó, teljesítendő óhajokra és ezt ügyesen, szakmája mestereként képezze le, alkossa meg.

Azzal, hogy Sármán Nóra hétköznapi ruhákat alkotott (hozzáteszem: nem hétköznapi eseményekre), nem lejjebb adott a tervezői géniuszából, hanem feljebb értékelte és újraértelmezte azt, ugyanis a levegőben kószáló vágyakat hordható módon fogalmazta meg, méghozzá úgy, hogy a kollekció teljes egésze egységes, karcos, szofisztikált és erőteljes maradt.
„Azt gondoltam eddig, hogy egy hordható ruha elkészítése, maga a hordhatóság, egy nagyon nagy korlát, de egyre jobban kezdem magam otthon érezni ebben a műfajban. Most kezdnek megnyílni a kapuk, úgy érzem, kezdem megtalálni magam és a lehetőséget benne”.

Sármán Nóra darabjai izgalmasak, s olykor igaz provokatívak, de mindezt az ízlés fogalmán belül teszik és nem pusztán a komolyság látszatával játszadoznak, hanem meg is testesítik azt. Így kedvenc darabom például a nehéz, fekete gyapjúkabát, mely féloldalasan hajtott és rejtetten gombolódik, vagy a fehér, eukaliptusz levélmintákkal díszített áttetsző blúz, mely talán a hozzá párosított latex-hatású nadrággal már a „túl sok” kategóriájába esik és viselőjét egy újabb „túl sok” emberré avatja – éppen ezért célszerű világos famert választani hozzá, ezzel slamposítani a slamposíthatatlant.

Nóra egyetlen gyengesége talán a még egyelőre bizonytalan szabászati megoldásokon, valamint a „nélkülözhetetlen” minimálon túl, nem más, mint az előrejutását akár akadályozható visszahúzódottsága; a divatélettől való érthető és érthetetlen zárkózottsága.

Érthető, mert ki akar egy olyan közösségnek a keretein belül szerves pozíciót vállalni, mely a koholt allűrökből, misztifikált karakterekből és modortalan szereplőkből áll? Egy olyan közösségben, ahol az általuk oly sokszor emlegetett asztalra bármit le lehet tenni a közösségi népszerűség fejében?

Érthetetlen viszont, hiszen Sármán Nórának sem takargatni-, sem félnivalója nincsen – korosztálya egyik legtehetségesebb és legígéretesebb tervezője.

 

Mit jelent a Nanushka sikere?

Április kétségtelenül legfontosabb híre a Nanushka és a PortfoLion által kezelt OTP kockázati tőkealap félmilliárdos násza volt.

 A jóhír bejelentésének dupla divatbemutatóján, illetve a márkára és a hazai divatra gyakorolt hatásokon gondolkodunk.

 

Amellett, hogy a Nanushkát a kockázati tőkealap befektetői döntése elképesztően jól hasznosítható ziccerhelyzetbe hozza, a hazai divat jelenlegi színterét is érdekes megvilágításba helyezi, hiszen kiderült egy eléggé fontos tény: Úgy fest, hogy bizonyos – korántsem mellékes – üzleti szempontok mérlegelése alapján igen is megéri a fiatal hazai divatba fektetni. Jelenleg, amikor állócsillagaink épp a tehetségük által kitaposott ösvényen arra eszméltek, hogy jelentős tőke nélkül igazából nincs valódi keresnivalójuk a profik között, számos márka próbált befektetőhöz jutni, s úgy tűnik, egynek sikerült is. Az üzleti döntés szakmai és befektetői hátteréről minden bizonnyal hamarosan számos cikk lát majd napvilágot az üzleti sajtóban, amelyek szakszerűen kivesézik majd a kérdést. Itt, mi csupán a helyzet értelmezését kísérelhetjük meg, a márka és a szakma szempontjából.

 

Vajon miért épp a Nanushkát érte e megtisztelő bizalom? A márka legújabb kollekciói által felvázolt irány azt mutatja, hogy a Nanushka nem csupán kezd magára találni, de a Nanushka egy jelentős divat-piaci értelemben megérkezet, amely megérkezettség természetesen nem nélkülözheti a szemmel látható esztétikai és kidolgozottságbeli finomodást sem. Ezen a ponton pedig már nehezen lehetne véka alá rejteni az örömteli felismerést, hogy a jelen sorok szerzője által túlnyomórészt bírált márka, első igazán fajsúlyos és kiváló bemutatóját, illetve az ott prezentált kollekcióját először érik majd dícsérő szavak!

Ahogyan az aktuális 2012 tavaszi, úgy a képeken még nem publikált őszi kollekció is sokkal komplexebb, átgondoltabb, fashion business értelemben vett kollekció-szerű felépítettséget sugároz, szemmel látható minőségbeli ugrással az anyagok és a kidolgozás terén. Ez utóbbiról sajnos nem volt alkalmunk személyesen meggyőződni, így csak remélhetjük, hogy a szabad szemmel látható kisebb-nagyobb bakik eltűnése és a minden szempontból vett tartósság, kéz a kézben járnak majd. Legalábbis mi erre utaló jelnek véljük az anyaghasználatbeli, érzékelhető minőségi ugrást, és a komplexebb tudatosságot igénylő, komolyabb, érettebb szabásvonalak bátor használatát.

 

Amellett, hogy a márka őrzi a lazaság és hétköznapi hordhatóság elveit, továbbmegy és végre mindezeket a tulajdonságokat nőies nőkre szabott ruhákba ülteti. És ennek már nagyon itt volt az ideje! Korábbi meglátásunkat, mely szerint a Nanushkában minden adott ahhoz, hogy Magyarország  egyetlen és világszínvonalú fast fashion brandjévé lépjen elő (és itt most hadd ne vegyük számításba az Attitude nevű tévedést) fenntartjuk, ugyanakkor a márka fejlődését látva a legmélyebbről jövő gratuláció hangján ismételjük meg! Hiszen a Nanushka megérkezett.

Az érett és tudatos kollekciók nem jöhettek volna létre anélkül, a jelek szerint kiválóan működő üzleti háttércsapat nélkül, amely lehetővé teszi, hogy a cégen belül mindenki azzal foglalkozzon, amihez a leginkább ért. Így minden lehetőség adott ahhoz, hogy a befektetői bizalommal együtt egy tőkeerős kreatív vállalkozás nőjjön ki, amely kidolgozva a saját érett, beérezett sziluettjét, fazonját és imidzsét, megtalálja a helyét a piacon. Természetesen az ügy csak most kezd bonyolódni – hiszen a terméket el is kell adni. A jelenség szemlélésekor azonban csak akkor járunk el helyesen, ha a saját márkára gyakorolt hatását megkíséreljük a fiatal divatipar egészére vetíteni.

 

Ekkor tapasztalhatjuk azt, hogy ma itthon (ahogyan máshol sem), magát komolyan vevő márka nem létezhet háttércsapat, tőke és kiválóság nélkül, melyből midössze az utóbbi lehet a tervezők felelőssége. Azt látjuk, hogy a Nanushkánál a kiválóság viszonylag későn, a csapat és a tőke biztos egymásratalálása után nyert talajt, ugyanakkor azonban számos hazai brandnél épp fordított a helyzet. Éppen ezért lenne különösen nagy szükség olyan komoly szakmai pályázatokra, üzleti kollaborációs tenderekre és a gazdasági szektor által életre hívott és katalizált ösztöndíj programokra, amelyek a tehetséges és kreatív munkájukban valóban kiváló tervezőket néhány éven keresztül komolyan segítő inkubátorház-szerű bázissal látnák el (lásd pl. a brit körülményekhez képest példaértékűen működő Newgen ösztöndíj haza átültethetőségének kérdését).

 

Akárhogyan is, szívből jövő örömmel tapasztaltuk, hogy április 12-én a felújított Piarista Gimnázium csodaszép épületében a Nanushka végre megtartotta első minden szempontból komolyan értékelhető dupla bemutatóját, amihez csak gratulálni tudunk. A Dóra Kriszta koordinációjával zajlott ügyes, keresetlen és természetes finomságú esemély a hazai divatbemutatók történetének is egyik üdítő fénypontja lett. A hatalmas egybefüggő teret bal oldalon homogén, fehér paraván törte meg, miközben a közönség a bejárattal szemközti fal mellé helyezett kifutónak csak az egyik oldalán foglalt helyet. Egyszerre őrizték meg az épület megújul patináját, a Dunára nyitott panorámát, és fókuszáltak a bemutatandó darabok lehető legközvetlenebb átadására. Az eredmény közvetlen lett, szabad és vidám. Amilyennek egy Nanushka bemutatónak lennie kell. Reméljük, hogy a márka fellélegzése és új lépcsőre emelkedése valóban tartós és előremutató tendencia lesz, ahogyan azt is, hogy a PortfoLion ’divatot’ teremt majd a hazai brandeket figyelő befektetői szemlélet terén.

 

 

 

Tom Ford egyre meghatározóbb figura a divat érában, és céltudatosan törekszik is rá, hogy egyre feljebb íveljen a karrierje, egyre többen válasszák a termékeit, és legyenek elégedettek azokkal.

 

A rendezőként az "A Single Man" című filmjével egészen az Oscar jelölésig jutott divattervező a Vogue magazin riporterével beszélgetett üzletfilozófiájáról, portékáit népszerűsítő módszeréről, és arról, valójában milyen fickó is ő a magánéletben.

… és az is kiderült, hogy még sminkel is, így teszteli a brand kozmetikumait. „Mindent felkenek magamra – na persze az utcára nem megyek így ki, de szeretem tudni, hogyan fednek, hogyan hatnak a termékek. Ha az ember a nevét adja valamihez, akkor sugároznia kell róla, hogy hisz abban a dologban.”

 

Ha már a hinni, nem hinni kérdésnél vagyunk, miért is ragaszkodik a kisebb bemutatókhoz a nagy divatshow-k helyett? „Azért szeretem jobban a kis, kontrollált bemutatókat, mert a ruháim különleges szabása, varrási és bélelési megoldásai elvesznének a kifutókon, ahol szinte mindig mindent túlzásba kell vinni.”

Határozott vélemény, mely alaposan megfontolt arculatot takar, mint ahogy a tény is, hogy az 50 éves tervező rendszeresen saját maga promótálja a Tom Ford márkát. „Én vagyok a márka arca. A Chanelnél olyan érzése van az embernek, hogy Karl Lagerfeld egyénisége egybemosódott Cocóéval – ám rólam még nem mindenki tudja, hogy ki vagyok, ezért is mutatom meg magam a hirdetésekben. Tulajdonképpen nem szeretem, ha fotóznak, de ez segít, hogy ismertté váljak… A kulisszák mögötti életem egyébként távolról se hasonlít a Tom Ford fantáziavilághoz, mely hemzseg a parfümöt locsoló meztelen lányoktól. A valóságban inkább otthon ülök, és nézem a Jó barátokat a tévében.”

Ezúttal egy teljesen új, minden eddiginél merészebb oldalát mutatja meg a Harper’s Bazaar spanyol kiadásában.  

 

Vörös hajjal pózol a magazin címoldalán és belső oldalain, Vesace és Dolce&Gabbana fűzőkben, az egyik felvételen pedig igencsak sokat tár fel magából, a frizurája pedig a mostanában oly divatos törzsi irányzat jegyeit viseli magán. A divatbloggerek egybehangzóan éltetik, „merész”, „egzotikus” jelzőkkel illetve.

Nem vitatkozunk velük, nem mutatunk rá, hol és mennyi retus látha a fotókon, és Vicen se köszörüljük most a nyelvünket, inkább megmutatjuk a fotókat, és döntse el mindenki, hogy valóban megérdemlik-e a sok dicséretet.

 

  Forrás:Divat.hu

                                                             A tavaszi szezon nagy híre: visszatért a natúr.

A neon színek áradata után a mérleg nyelve a másik irányba billent, és a hangsúly idén, ahogy a ruhákban is, a krémes, bézs árnyalatokra került. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem élvezhetnénk a vagány mintákat vagy a vidám színeket – elvégre tavasz van. Most azonban a klasszikus elegancia, a finom nőiesség uralja a körömpalettát. Összeszedtük idei kedvenceinket.


A natúr



Mintha csak meztelenek lennének a körmeid. Idén a hosszabb, nőies körmök újra visszatérnek, és a natúr ezeken mutat a legjobban.

Vörös - újragondolva


Idén az ötvenes éveket idéző, kicsit pin-upos vörös helyett a sötétebb, burgundiba hajló árnyalat, vagy a korallos fél-narancs a befutó. Kevésbé feltűnő, viszont sokkal elegánsabb.

Chartreuse


Ez a fáradt sárga árnyalat egyszerre semleges és különleges, a szezon egyik abszolút favoritja. Vidám tavaszi kiruccanásokhoz, városi shoppinghoz ajánljuk.

A jégkirálynő


Újra visszatérnek a kék körömlakkok, ezúttal azonban nem a sötétkék metálfényű – még a kilencvenes évekből – hanem a világoskékek a babakéktől egészen a majdnem fehérig. Meglepő és mégis elegáns.

A metál


A fémes hatású körömlakkok még mindig az idei trendhullám csúcsán vannak, minimál outfitekhez vagy partiszettekhez egyaránt tökéletes. 

Forrás: Divat.hu

                                      Bizony kellemetlen tud lenni, ha gondosan összeállított szettünk szembejön velünk az utcán, vagy ami még rosszabb, valamilyen jeles eseményen. Sajnos a konfekciónak a könnyű elérhetőség és a méltányos ár mellett van egy ilyen árnyoldala is, sőt nem is kell feltétlenül tömegterméket viselnünk, hiszen még a celebek körében is megesik, hogy belefutnak egy-egy ilyen kínos divatbakiba.

 

Aztán persze hetekig nézegethetik egymás mellé másolt képeiket különböző fórumokon a rosszmájú sajtómunkásoknak köszönhetően. Van, aki elintézi egy legyintéssel és jót röhög rajta, másoknak viszont komoly parát jelent. Nemcsak az éles helyzet, hanem az összeöltözés puszta lehetősége is, és már előre szorongnak minden szett összeállításakor, nehogy másokat is ugyanolyan módon csókolja homlokon az a bizonyos divatmúzsa. Ők az egyforma ruha szindrómások, merthogy már ilyen tünetegyüttes is létezik.


Azt hihetnénk, hogy néhány elvetemült fashionisztát érint a dolog, de az a helyzet, hogy sokkal szélesebb körben szedi áldozatait, legalábbis erre engednek következtetni egy közvélemény-kutatás nemrégiben publikált eredményei. A megkérdezettek 80 százaléka vallotta be ugyanis, hogy kifejezetten tart attól, hogy ugyanolyan ruhában jelenik meg valamilyen eseményen, mint egy másik nő. A félelmek pedig nem teljesen alaptalanok, ugyanis a megkérdezettek egynegyedének már volt része ilyen incidensben. 18 százalékuk azt is bevallotta, hogy féltékenységet érzett, amikor megpillantotta a konkurenciát, és még olyan bűnös gondolat is megfordult a fejében, hogy valamilyen módon kárt tesz a másik öltözékében. Persze, nem mindenki ilyen vérmes, ugyanis az érintettek 40 százaléka egyszerűen csak jót nevet az egészen.


Persze, az sem mindegy, hogy jobban áll-e a ruha a másik félen. Szinte minden érintett tüzetesen megszemléli és kiértékeli a másik megjelenését, és ha úgy ítéli meg, hogy nem ellenfél, mert rosszabbul áll rajta a ruha, kifejezetten keresi a társaságát és bájosan elcseveg vele – feltehetően azért, hogy a többi jelenlévő is lássa az erőviszonyokat. Vannak persze pragmatikus elmék is, akik igyekeznek megelőzni a szerencsétlen helyzetet és valamilyen különleges kiegészítővel dobják fel konfekció szerelésüket. Lehet, hogy ez célravezetőbb, mint az egyforma ruha para.

                                                                 

                                                                               A sztárokat is rabul ejti!

                                                                      Emma Watson a csipke rabja

 


Mi a fétisruhadarabja? A csipke, mely több mint egy egyszerű díszítőelem, Emma Watson számára a részletekben rejlik az igazán stílusos megjelenés. A csipkét igazán imádja, és szinte minden esetben magára ölti, ha teheti.


A függőség mértéke: Egy őszinte vonzalomnak vagyunk tanúi! A Harry Potter sztárja hagyja, hogy magával ragadja a kislányos életérzés. Magára ölt csipkét, fodrot és masnit, fittyet hányva az aktuális divatra, de valljuk be, ezt teszi igazán bájossá.


Kate Moss a zakó fogságában


Mi a fétisruhadarabja? Legyen fehér vagy fekete, Kate Moss számára az első számú ruhadarab a zakó. Kate bármilyen ruhaneműt méltósággal tud viselni, legyen az répanadrág, csónaknyakú pulóver, vagy bármi más.  Noha a ruhatára változik, a zakó mégis örök, klasszikus, pótolhatatlan darabja marad a felszerelésének.


A függőség mértéke: Szinte már fizikai! Látta valaki kicsit hűvösebb időben zakó nélkül? Szinte a második bőrévé vált!


Diane Kruger és a rövid, fehér ruha románca


Mi a fétisruhadarabja? Diane Kruger számára a rövid fehér ruha a bevált recept. Lehet csipkés, rövid, vékony anyagú, a lényeg, hogy van mivel a vörös szőnyegen brillírozni.  A stílust tekintve a német színésznő legfőbb fegyvere az egyszerűség.


A függőség mértéke: Elhanyagolható. Noha „megcsalta” más ruhadarabokkal, a rövid, fehér ruhácska mindig a szíve csücske marad.


A báránybőrbe bújt Keira Knightley


Mi a fétisruhadarabja? A báránybőr téli kabát örök darab a színésznő számára, joggal, hiszen kényelmes viselet, megóv a hideg téli napok hűvös szelétől és ráadásul világos színének köszönhetően bármivel hordható.


A függőség mértéke: Szentimentális love story-nak vagyunk a szemtanúi. Ha beköszönt a nyár, nehéz lesz az elválás…


Kristen Stewart a Converse vonzásában


Mi a fétisruhadarabja? Kirsten Stewart imádja a kényelmet, de a farmer mellett az igazán elhagyhatatlan kiegészítő számára a sportcipő. Shopping a városban, vagy fotózás a vörös szőnyegen? A Twilight sztárja a Converse-re esküszik.


A függőség mértéke: Igazi lázadó! Számára a magassarkú cipő és a fodros ruha nem lehetőség, de ez is hozzátartozik különleges vonzerejéhez.


Olsen ikrek: Mindörökké szőrme!


Mi a fétisruhadarabjuk? Legyen 0 vagy 30 fok, az Olsen ikrek szinte mindig szőrmebundát öltenek magukra. És természetesen a tökéletes összhatás érdekében sohasem válnak el egymástól.


A függőség mértéke: Ha kedvelünk egy ruhát, az még rendjén van, de piedesztálra emelni már kissé túlzás…

 

 
 

 

Profilkép


Képgaléria


Utolsó kép


Elérhetőség



Archívum

Naptár
<< Június / 2017 >>


Statisztika

Online: 1
Összes: 19918
Hónap: 202
Nap: 7